چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
141410
پنج‌شنبه 1402/02/14 ساعت 20:31
جدال دوم تیم بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب آهن جمعه برگزار می شود
گلستان
نیمه نهایی لیگ بسکتبال؛

جدال دوم تیم بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب آهن جمعه برگزار می شود

گرگان - دیدار دوم تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ذوب آهن اصفهان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان مهران حاتمی در تیم بسکتبال شهرداری گرگان در بازی دوم مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال فردا (جمعه) به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌روند.

بازی نخست شهرداری گرگان برابر نفت آبادان با نتیجه ۹۳ بر ۸۱ به نفع گرگانی‌ها خاتمه یافت.

تیم شهرداری گرگان در صورت کسب برد در بازی فردا برای سومین سال متوالی راهی دیدار فینال مسابقات لیگ برتر بسکتبال جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال به صورت دو از سه برگزار می‌شود.

تیم شهرداری گرگان در رقابت‌های سوپرلیگ قهرمانی آسیا در منطقه غرب، به دیدار فینال مسابقات راه یافت و باید در برابر الریاضی لبنان به میدان برود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بسکتبال بسکتبال شهرداری گرگان گرگان گلستان لیگ برتر بسکتبال ورزش و جوانان گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا