چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
141892
دوشنبه 1402/02/18 ساعت 13:45
بهره‌مندی عشایر مازندران از آرد یارانه‌ای
مازندران

بهره‌مندی عشایر مازندران از آرد یارانه‌ای

معاون بازرگانی غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به بهره‌مندی عشایر استان از آرد یارانه‌ای، گفت: ماه جاری سهمیه آرد یارانه‌ای عشایر استان فعال و قابل خریداری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمود کاظمی‌نژاد معاون بازرگانی غله و خدمات بازرگانی استان با اشاره به تاکیدات استاندار مازندران در خصوص حل مشکلات عشایر استان، اظهار کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با همکاری شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و هماهنگی اداره امور عشایر استان، برای نخستین بار به عشایر استان سهمیه آرد یارانه‌ای تخصیص داد.

وی افزود: با توجه به اینکه دریافت سهمیه آرد یارانه‌ای به‌صورت مستقل یکی از مشکلات و دغدغه های اصلی عشایر استان بود، سهمیه آرد آنها در سامانه یکپارچه مدیریت آرد بارگذاری شد.

معاون بازرگانی غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تصریح کرد: به‌منظور انجام هماهنگی‌های لازم درباره فرآیند خرید آرد از طریق سامانه، حمل و تحویل آرد به عشایر استان، جلسه ای با حضور نمایندگان استانداری، اداره کل صمت، اداره امور عشایر و نمایندگان عشایر استان برگزار و فرآیند مذکور تشریح شد.

کاظمی‌نژاد گفت: از ماه جاری سهمیه آرد یارانه‌ای عشایر استان فعال و قابل خریداری است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
آرد یارانه‌ای استان مازندران عشایر محمود کاظمی‌نژاد معاون غله و خدمات بازرگانی غله مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا