چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
142870
دوشنبه 1402/02/25 ساعت 22:21
عاملان شرارت و چاقوکشی در گرگان دستگیر شدند
گلستان
فرمانده انتظامی گرگان:

عاملان شرارت و چاقوکشی در گرگان دستگیر شدند

گرگان- فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری عاملان شرارت و چاقوکشی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گرگان افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی انجام شده مشخص شد افرادی به وسیله سلاح سرد، یک نفر از شهروندان را به شدت مجروح کرده و از محل متواری شدند.

تجری با اشاره به اینکه مصدوم در کوتاه ترین زمان برای مداوا به بیمارستان منتقل شده، تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی متهمان این چاقوکشی را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی بیان کرد: عاملان چاقوکشی پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علی تجری، تاکید کرد: امنیت عمومی مردم خط قرمز پلیس است و هر فردی بخواهد به هر نوعی باعث بر هم زدن آرامش خاطر شهروندان و نظم عمومی جامعه شود، با برخورد قاطعانه و محکم پلیس مواجه است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
علی تجری گرگان نیروی انتظامی گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا