سرگرد محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فصل جابجایی و کوچ دامداران از قشلاق به ییلاق گفت: دامداران زحمتکش و فهیم منطقه بادرک صحیح همواره با در نظر گرفتن قوانین و مقررات ترافیکی یاور ما بودهاند.
وی افزود: با توجه به ترافیکهای مستمر در محور کندوان و حساسیت این محور تاکید میشود جابجایی هرگونه احشام به صورت پیاده و بدون هماهنگی پلیس راه اقدام نشود. زیرا هرگونه اختلال در عبور و مرور تبعات گستردهای خواهد داشت.
سرگرد احمدی گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده بعد از تعطیلات ۱۴و۱۵ خرداد با هماهنگی پلیس راه احشام با وسیله نقلیه جابجا شود تا موجب نارضایتی مردمی را در برنداشته باشد.