به گزارش خبرگزاری مهر، محمد زنگانه با انتقاد از کم کاری مشاور مربوطه وزارت اقتصاد در زمینه رسیدگی به مشکلات آرد در گلستان گفت: در این زمینه به رئیسجمهور نامه مینویسیم.
زنگانه گفت: تا بهمن پارسال باید ۷۵۰ تُن به سهمیه گلستان اضافه میشد، اما الان ۲۰۰ تن اختصاص داده شده است.
وی در ادامه تاکید کرد: باید از ظرفیت هوشمندسازی برای نظارت بیشتر در توزیع آرد و نان استفاده شود.