چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
149560
پنج‌شنبه 1402/03/25 ساعت 13:14
آمایش آموزشگاه‌ها از برنامه‌های مهم وزارت علوم است
مازندران
معاون وزیر علوم:

آمایش آموزشگاه‌ها از برنامه‌های مهم وزارت علوم است

سوادکوه شمالی- معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمایش آموزش آموزشگاه ها و مراکز آموزش عالی را از برنامه های مهم وزارت علوم بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عمو عابدینی ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار مازندران با اشاره به آمایش آموزشگاهی و رشته‌های دانشگاهی در استان گفت: ظرفیت‌های خوبی در استان مازندران وجود دارد و به نظر می‌رسد که جهت گیری آموزش عالی باید سمتی باشد که نیازها را تأمین کند و توانمندی اشتغال داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه آمایش آموزشگاهی وزارت گفت: انواع دانشکده‌ها در مازندران وجود دارد اما دانشکده‌ای برای آموزش جوانان علاقمند در حوزه گردشگری وجود ندارد و مطالعات احداث آن در استان انجام می‌شود.

وی افزود: مطالعات احداث دانشکده گردشگری در مازندران شکل می‌گیرد تا جوانان در مقاطع مختلف رشته‌های گردشگری تربیت شوند.

معاون وزیر علوم ادامه داد: قرار است طبق مصوبه شورای گسترش، کارگروهی در مازندران تشکیل شود تا نسبت به آمایش آموزشگاهی اقدام کند تا رشته‌هایی که متقاضی ندارد و شغل آنها مشخص نیست، حذف و رشته‌های مورد نیاز ایجاد شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آموزش عالی قاسم عموعابدینی وزارت علوم تحقیقات و فناوری
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا