چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
152198
جمعه 1402/04/09 ساعت 22:45
کسب مدال نقره توسط بانوی گلستانی در جشنواره ورزشی معلولان کشور
گلستان

کسب مدال نقره توسط بانوی گلستانی در جشنواره ورزشی معلولان کشور

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از کسب عنوان نایب قهرمانی بانوی گلستانی در جشنواره ورزشی معلولان کشور در بابلسر خبر داد.

قاسمعلی برزمینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: جشنواره ورزشی افراد دارای معلولیت  از تاریخ سوم لغایت هشتم تیرماه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در رشته‌های مختلف در مجتمع شهید «عظیمی» بابلسر برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها «سمانه محسن‌پور» از شهرستان گرگان در رشته ویلچررانی مقام‌دوم را کسب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: این جشنواره در سه گروه ناشنوایان، نابینایان و معلولان جسمی و حرکتی در رشته‌های شطرنج،  دو و میدانی، آمادگی جسمانی، ویلچررانی، فوتبال دستی و تنیس روی میز برگزار شد.

گفتنی است، استان گلستان ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و ۱۵۰ ملی پوش در رشته های مختلف ورزشی دارد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
قاسمعلی برزمینی گلستان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان معلول ورزش گلستان ورزش معلولان ورزش و جوانان
اشتراک گذاری