چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
158275
شنبه 1402/05/14 ساعت 21:25
دهیاران و بخشداران از ساخت و سازهای غیرمجاز  جلوگیری کنند
گلستان
استاندار گلستان:

دهیاران و بخشداران از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کنند

گرگان- استاندار گلستان گفت: دهیاران و بخشداران از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاها جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد زنگانه، در جلسه ساخت و سازهای غیر مجاز استان اظهار کرد: بخشداران و دهیاران بر ساخت وسازها نظارت کنند تا شاهد دست اندازی به منابع ملی وزمین‌های کشاورزی نباشیم.

سیدمهدی مهیائی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه شرح وظایفی برای نظارت بهتر دهیاران و بخشداران بر ساخت و سازها در روستا تهیه شده است، گفت: از دهیاران و بخشداران انتظار می‌رود که بر رعایت قانون در ساخت و سازها با جدیت نظارت داشته باشند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
ساخت و سازهای غیرمجاز علی‌محمد زنگانه گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا