چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
161789
شنبه 1402/05/28 ساعت 12:52
ظرفیت تامین آب شرب در رامیان افزایش یافت
گلستان
سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان:

ظرفیت تامین آب شرب در رامیان افزایش یافت

رامیان- سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان از افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان رامیان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رحیمی اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران امور آب و فاضلاب شهرستان رامیان با توجه به افت سطح آب چاه، به منظور افزایش برداشت در راستای جبران بخشی از کمبود آب شرب در روستای رضا آباد عملیات افزایش لوله آب انجام شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: با انجام عملیات مذکور، ذخیره چاه فوق از ۸ لیتر به ۱۳ لیتر بر ثانیه افزایش و به ظرفیت منابع تأمین آب شرب روستای رضا آباد اضافه شد و جمعیتی بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

وی از مشترکین خواست با توجه به افزایش دما و همچنین کمبود منابع تأمین و افت سفره‌های زیرزمینی در مصرف آب صرفه جویی کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آب شرب آب و فاضلاب شهری گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا