چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
164042
دوشنبه 1402/05/30 ساعت 23:20
چاه آب محوطه بیمارستان تنکابن تجهیز شد
مازندران
مدیرعامل آبفای مازندران:

چاه آب محوطه بیمارستان تنکابن تجهیز شد

تنکابن - مدیر عامل آبفای مازندران از حفر و تجهیز یک حلقه چاه در محوطه بیمارستان تنکابن با آبدهی 50 لیتر در ثانیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد برارزاده از حفر و تجهیز یک حلقه چاه در محوطه بیمارستان تنکابن با آبدهی ۵۰ لیتر در ثانیه خبر داد و اعتبار هزینه شده برای حفر و تجهیز این چاه را ۱۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی گفت: به منظور افزایش ظرفیت و رفع کمبود آب شهروندان تنکابنی یک حلقه چاه در محوطه بیمارستان شهر تنکابن حفر شده و به زودی عملیات احداث اتاقک و تجهیز چاه، لوله گذاری خطوط انتقال به طول ۴۵۰۰ متر در اقطار مختلف شروع می‌شود.

وی افزود: با وارد مدار شدن این چاه بیش از ۷ هزار خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آب و فاضلاب شهری بهزاد برارزاده چاه آب
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا