چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
172433
سه‌شنبه 1402/07/25 ساعت 08:54
فرسودگی 40 درصد از ناوگان حمل و نقل عمومی در علی‌آبادکتول
گلستان

فرسودگی 40 درصد از ناوگان حمل و نقل عمومی در علی‌آبادکتول

شهردار علی‌آباد کتول گفت: بیش از 800 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر علی‌آباد کتول فعالیت می‌کنند که از این میزان حدود 40 درصد فرسوده هستند.

محمد کوهستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در علی‌آبادکتول اظهارکرد: در شهر علی‌آباد کتول حدود ۲۴۰ دستگاه تاکسی شهری و ۶۰۰ دستگاه آژانس مسافربری درون شهری به عنوان ناوگان حمل‌ و نقل عمومی فعالیت دارند که حدود ۴۰ درصد آنها که بیشتر تاکسی شهری هستند فرسوده است.

وی تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده قرار است ناوگان حمل و نقل عمومی شهری نوسازی شود و خودروهای جدید جایگزین خودروهای فرسوده شود.

شهردار علی‌آباد کتول با اشاره به اینکه خودروی مینی‌بوس و اتوبوس به عنوان ناوگان عمومی شهری مورد استقبال مردم قرار نگرفته‌است، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برای جابجایی و تردد همشهریان عزیز از خودروهای ون، مینی‌بوس و اتوبوس درون شهری درخواست شد اما مورد استقبال مردم قرار نگرفته‌است.

وی درباره رفع معضل ترافیک شهری بیان کرد: یکی از عوامل ترافیک شهری در علی‌آباد کتول، عدم وجود پارکینیگ مناسب برای پارک خودروها است و به همین منظور پارکینیگ طبقاتی در سه طبقه منفی در مکان مصلی شهر با ظرفیت یک هزار خودرو با اعتبار پیش‌بینی شده ۵۰ میلیارد تومان تا سال آینده احداث می‌شود.

کوهستانی گفت: به منظور رفع مشکل پارکینیگ در سطح شهر تا بهره‌برداری از پارکینیگ طبقاتی، سه پارکینیگ موقت در سطح شهر در مکان‌های مختلف با ظرفیت مجموعا هزارو ۵۰۰ خودرو تعبیه شده‌است.

پایان پیام/۸۳۰۲۱


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
علی آبادکتول گرگان گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا