چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
172475
سه‌شنبه 1402/07/25 ساعت 14:42
42 حلقه چاه آب آشامیدنی در مازندران بهسازی و تجهیز شدند
مازندران
مدیرعامل آبفای مازندران:

42 حلقه چاه آب آشامیدنی در مازندران بهسازی و تجهیز شدند

ساری- مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: طی سال جاری 42 حلقه چاه آب آشامیدنی با اعتبار 95 میلیارد ریال در استان بهسازی و تجهیز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش همکاران شرکت در رفع تنش آبی طی تابستان امسال اظهار داشت: در نیمه اول سال جاری ۲۰ حلقه چاه در استان با صرف ۳۰۲ میلیارد ریال اعتبار و با دبی ۲۱۰ لیتر در ثانیه حفر شده و یا در دست حفاری است که از این تعداد تا کنون ۱۳ حلقه چاه حفر شده و ۷ حلقه دیگر در مرحله حفاری قرار دارد.

وی افزود: طی این مدت ۴۲ حلقه چاه نیز با ۹۵ میلیارد ریال اعتبار بهسازی و تجهیز شد که ۹۱۵ لیتر در ثانیه آب شرب سالم و بهداشتی به ظرفیت آب شرب استان اضافه شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از تجهیز ۳۰ حلقه چاه طی نیمه نخست امسال نیز خبر داد و گفت: با تجهیز این تعداد چاه ۵۶۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت آب شرب استان افزوده شده که ۱۱۹ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آب و فاضلاب شهری بهزاد برارزاده چاه آب
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا