چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
176708
شنبه 1402/08/13 ساعت 09:56
سامانه بارشی از بعداز ظهر شنبه وارد گلستان می شود
گلستان
کارشناس هواشناسی گلستان:

سامانه بارشی از بعداز ظهر شنبه وارد گلستان می شود

گرگان- کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: سامانه بارشی از بعداز ظهر شنبه وارد گلستان می شود و فعالیت آن تا روز دوشنبه ادامه دارد.

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای پیش یابی، با فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز تا یکشنبه به تناوب در برخی نقاط استان بارش باران، کاهش نسبی دما و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای روز یکشنبه بارش‌ها عمدتاً در نیمه غربی و میان دشت استان متمرکز بوده و برای دیگر نقاط استان احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: از روز دوشنبه تا بعدازظهر سه شنبه جو استان نسبتاً آرام خواهد بود.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۰ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۴ درجه برسد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اداره کل هواشناسی گلستان سامانه بارشی گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا