چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
179015
سه‌شنبه 1402/08/23 ساعت 15:56
تیم بسکتبال شهرداری گرگان به مصاف «ساجس لبنان» می رود
گلستان

تیم بسکتبال شهرداری گرگان به مصاف «ساجس لبنان» می رود

گرگان- تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار از رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا در بیروت به مصاف «ساجس لبنان» می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار خود از رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا چهارشنبه در برابر لبنان به میدان می‌رود.

تیم شهرداری گرگان ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه به وقت ایران در سالن «آنتوان شویری بیروت» به مصاف «ساجس لبنان» می‌رود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که سه دوره متوالی قهرمانی لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد، تنها نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات است.

تیم شهرداری گرگان در این مرحله با تیم‌های ساجس لبنان، اتحاد الاهلی سوریه و نفت عراق هم گروه است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بسکتبال شهرداری گرگان گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا