چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
181968
چهارشنبه 1402/09/08 ساعت 17:03
عاملان وحشت و سلب آسایش عمومی در فومن دستگیر شدند
گیلان
فرمانده انتظامی فومن:

عاملان وحشت و سلب آسایش عمومی در فومن دستگیر شدند

فومن - فرمانده انتظامی شهرستان فومن از دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار و معروف که موجب رعب و وحشت و سلب آسایش عمومی شده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمیدرضا فیضی ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه، اظهار کرد: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی با بیان اینکه به منظور ارتقای احساس آرامش و در راستای اجرای طرح پیشگامان و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، شناسایی و برخورد با مخلان نظم و امنیت در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: در این طرح ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که با ایجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت برای شهروندان، اخلال در نظم عمومی و سلب آسایش عمومی می‌شدند، دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی سوابق این متهمان مشخص شد آنها چند مورد سابقه شرکت در نزاع، ضرب و جرح، شرب خمر، خفت‌گیری، نگهداری مواد و اخلال در نظم عمومی دارند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
حمیدرضا فیضی دستگیری اراذل و اوباش فومن نیروی انتظامی گیلان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا