چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
185061
شنبه 1402/09/25 ساعت 11:01
تکاپو برای جبران خسارت در 5 شهرستان سیل‌زده مازندران
مازندران

تکاپو برای جبران خسارت در 5 شهرستان سیل‌زده مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: عملیات بهسازی در شهرهای سیل‌زده شامل شهرستان‌‌های چالوس، عباس‌آباد، نور، سوادکوه و بابل تداوم دارد.

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران درباره آخرین وضعیت بهسازی آسیب‌های ناشی از سیل در مناطق مختلف استان اظهار کرد: همچنان عملیات بهسازی در شهرهای سیل‌زده شامل شهرستان‌‌های چالوس، عباس‌آباد، نور، سوادکوه و بابل تداوم دارد.

وی با اشاره به استقرار ماشین‌آلات و خودروها در شهرهای سیل‌زده، گفت: مسیرهای چند دهانه پل تأمین اعتبار شده و در حال طراحی و انجام کارهای اولیه است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه پیگیری برای تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی درحال انجام است، تصریح کرد: پیگیری‌های لازم را برای بحث جبران خسارت در دستور کار داشتیم که با مصوبه دولت اخذ شده و عملیات اجرایی را شروع کنیم.

محمدی با تأکید بر ضرورت توجه به هشدارها در روزهای سرد زمستانی پیش رو، خاطرنشان کرد:  صنایع برای اینکه با قطعی گاز مواجه نشوند، حتما سراغ سوخت دوم جایگزین بروند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
استان مازندران حسینعلی محمدی خسارت سوخت دوم سیلاب مدیرکل مدیریت بحران مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا