چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
188308
دوشنبه 1402/10/11 ساعت 13:52
مصدومان سگ گرفتگی در مازندران 13 درصد بیشتر شد
مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران:

مصدومان سگ گرفتگی در مازندران 13 درصد بیشتر شد

ساری- مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از افزایش 13 درصدی مصدومان ناشی از سگ گرفتگی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی گفت: طی هشت ماه امسال ۸۵ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردندکه این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشت.

عباسی با بیان اینکه که از این موارد ۶۱ نفر مرد و مابقی زن هستند، افزود: بیشترین سن مصدومین ناشی از گاز گرفتگی سگ بین ۵۰ تا ۴۱ سال با ۲۲ نفر و کمترین سن ۲۱ تا ۳۰ سال با ۷ نفر گزارش شده است.

دیرکل پزشکی قانونی استان تصریح کرد: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گاز گرفتگی سگ مربوط به شهرستان‌های ساری با ۱۴، بابل با ۱۲، رامسر و تنکابن هر کدام با ۱۱ مورد و کمترین آن مربوط به شهرستان‌های جویبار، فریدون کنار، محمود آباد و نکا هر کدام با یک مورد گزارش شده است.

گفتنی است در سال گذشته ۱۰۴ مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۷۹ نفر مرد و مابقی زن هستند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اداره کل پزشکی قانونی مازندران سگ های ولگرد علی عباسی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا