چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
197802
جمعه 1402/12/11 ساعت 10:14
نماینده ولی فقیه در مازندران رای خود را به صندوق انداخت
مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران رای خود را به صندوق انداخت

ساری- آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نمانیده ولی فقیه در مازندران با حضور در مصلی ساری رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح جمعه پس از اخذ رأی در مصلی ساری در گفت وگو با خبرنگاران ضمن آرزوی سربلندی برای نظام اسلامی و ملت ایران، اظهار کرد: فصلی که نکو است از بهارش پیدا است.

وی با اشاره به شور و شوق رأی دهندگان و مراجعه کنندگان افزود: پیش بینی می‌شود که مشارکت در انتخابات بالا و حداکثری خواهد بود.

وی با تقدیر از مردم استان و ایران تصریح کرد: خداوند از انسانی که از نعمات استفاده می‌کند خشنود می‌شود و ملت باید از فرصت انتخابات برای ادای تکلیف و احقاق حق استفاده کنند.

آیت الله لائینی گفت: مردم با انتخابات و رأی دادن در سرنوشت خود در کشور سهمیم می‌شوند.

سه هزارذ و ۲۱۰ شعیه اخذ رأی در مازندران آرای مردم استان را جمع آوری می‌کند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
امام جمعه ساری انتخابات مجلس 1402 محمدباقر محمدی لائینی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا