چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
202235
چهارشنبه 1403/01/15 ساعت 15:19
11 روستای بهشهر با طرح محرومیت زدایی آبرسانی می شود
مازندران
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

11 روستای بهشهر با طرح محرومیت زدایی آبرسانی می شود

بهشهر- مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: با اتمام فاز اول محرومیت زدایی، ساکنان 11 روستای مجتمع عشرستاق در این شهرستان از طرح ملی آبرسانی روستایی بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده بعدازظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از پیشرفت ۵۹ درصدی فاز اول پروژه محرومیت زدایی در شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: با اتمام فاز اول محرومیت زدایی، ساکنان ۱۱ روستای مجتمع عشرستاق در این شهرستان از طرح ملی آبرسانی روستایی بهره مند می‌شوند.

وی احداث ۹ باب مخزن زمینی به حجم هزار و ۵۰ مترمکعب و شش واحد ایستگاه پمپاژ، اجرای ۲۸ کیلومتر خط انتقال، خرید، نصب و راه اندازی یک دستگاه دیزل را از جمله این پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: تا کنون ۹ باب مخزن زمینی به حجم هزار و ۶۰ متر مکعب احداث و ۲۰ کیلومتر خط انتقال اجرا شد.

وی مجموع اعتبار هزینه شده از محل محرومیت زدایی در این شهرستان تا پایان ۱۴۰۱ را ۹۱ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ضمن پیگیری مجدانه برای تأمین اعتبار و تکمیل اجرای فاز اول، در فاز دوم محرومیت زدایی نیز هفت روستا در قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پیش بینی شد که طی ماه‌های آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آبرسانی بهزاد برارزاده شهرستان بهشهر
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا