چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
217747
پنج‌شنبه 1403/06/08 ساعت 14:58
اختصاص بیش از 31 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای بهزیستی گالیکش
گلستان
رییس اداره بهزیستی شهرستان گالیکش خبرداد؛

اختصاص بیش از 31 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای بهزیستی گالیکش

گالیکش- رییس اداره بهزیستی شهرستان گالیکش از ارائه 31 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در حوزه بهزیستی شهرستان گالیکش طی 3 سال دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه احمدی فر ظهر پنجشنبه به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شهرستان گالیکش دو هزار و ۲۰۰ پرونده در واحد توانبخشی و اجتماعی بهزیستی وجود دارد که شامل معلولان، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های دارای فرزند چند قلو می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم مستمری معلولان بهزیستی ۱۰ برابر افزایش یافته است، افزود: با توجه به بُعد خانوار از یک میلیون تومان تا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به افراد تحت پوشش پرداخت می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گالیکش گفت: در شهرستان گالیکش هیچ مددجوی نیازمند پشت نوبت دریافت مستمری، وسایل کمک توانبخشی و کمک هزینه لوازم بهداشتی و ضایع نخاعی نیازمند حق پرستاری نداریم.

وی یادآور شد: حق پرستاری معلولان ضایعه نخاعی، معلولان شدید و بسیار شدید از ۲۵۰ هزار تومان به دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

احمدی فر اظهار کرد: در دولت سیزدهم تسهیلات بلاعوض مسکن به مبلغ ۷ میلیارد و ۴۰۱ میلیون تومان به مددجویان واجد شرایط گالیکشی پرداخت شده است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بهزیستی تسهیلات اشتغالزایی گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا