چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
218032
دوشنبه 1403/06/12 ساعت 15:46
جذب 4 بازیکن جدید در تیم بسکتبال شهرداری گرگان
گلستان

جذب 4 بازیکن جدید در تیم بسکتبال شهرداری گرگان

تیم بسکتبال شهرداری گرگان فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال را با 4 بازیکن جدید آغاز می‌کند.

بر اساس اعلام تیم بسکتبال شهرداری گرگان، امیرحسین یازرلو، میثم میرزایی، جلال آقامیری و پیتر گریگوریان با عقد قراردادی یک‌ساله برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور به این تیم پیوستند.

امیرحسین یازرلو بازیکن فصل گذشته تیم بسکتبال کاله آمل و ملی‌پوش گلستانی عضو تیم ملی بسکتبال کشورمان، پیترگریگوریان بازیکن فصل گذشته تیم مهرام، جلال آقامیری و میثم رضایی بازیکن فصل گذشته تیم کاله آمل بودند.

هم‌چنین مبین شیخی بازیکن گارد راس و گرگانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با شهرداری تمدید کرد.

بیست و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور طبق برنامه اعلامی از سوی فدراسیون بسکتبال کشور از نیمه شهریورماه و با حضور ۱۲ تیم آغاز خواهد شد.

انتهای پیام 


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-ورزشی امیرحسین یازرلو تیم بسکتبال شهرداری گرگان شهرداری
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا