چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
220295
دوشنبه 1403/07/09 ساعت 17:15
102 نفر در مازندران دچار مسمومیت الکلی شدند
مازندران
مدیر درمان علوم پزشکی مازندران:

102 نفر در مازندران دچار مسمومیت الکلی شدند

ساری- مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران شمار افراد دچار مسمومیت با الکل را در استان 102 نفر اعلام کرد.

رسول ظفرمند در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون ۳۴ نفر در آمل و ۶۸ نفر در چالوس به دلیل مسمومیت ناشی از مسمومیت الکل به بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

وی اعلام کرد: این افراد با علائم کاهش هوشیاری، ضعف شدید و سرگیجه به این مراکز درمانی مراجعه کردند و از مجموع ۳۲ نفر فرد مسموم شده در آمل ۱۰ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه «آی سی یو و سی سی یو» و هفت نفر در بخش داخلی بستری هستند.

مدیر درمان علوم پزشکی مازندران گفت: همچنین ۱۴ نفر پس از دریافت خدمات درمانی لازم و بهبود وضعیت جسمانی از بیمارستان آمل ترخیص شدند.

ظفرمند تعداد فوتی‌ها در این بیمارستان را ۲ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از مجموع افراد مراجعه کننده به بیمارستان چالوس ۴۴ نفر سرپایی درمان شدندو پنج نفر نفر مرخص شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۸ نفر بستری و تحت درمان هستند که از این تعداد شش نفر بدحال در آی سی بستری هستند و دو نفر فوت شدند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
ساری علوم پزشکی مازندران مسمومیت
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا