چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
237312
یکشنبه 1403/10/30 ساعت 15:21
نخستین بانوی فرماندار گلستان در دولت وفاق ملی منصوب شد
گلستان

نخستین بانوی فرماندار گلستان در دولت وفاق ملی منصوب شد

با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان سرپرست جدید فرمانداری کردکوی منصوب و معرفی شد.

طی مراسمی باحضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، مشاور عالی استاندار، مدیر کل حوزه استاندار، روحانیت معزز و دیگر مقامات استانی و شهرستانی ، سرپرست جدید فرمانداری کردکوی معرفی شد.

در این مراسم از «خانم فرشته ترک»  فرماندار پیشین شهرستان کردکوی تقدیر و با حکم استاندار گلستان «خانم شهربانو برهانی » به عنوان سرپرست جدید فرمانداری کردکوی معرفی شد.

معاون فرماندار بندرگز،  اولین بخشدار زن گلستان، عضو شورای اسلامی شهر بندرگز،  مشاور فرماندار در امور بانوان و کارشناس سیاسی و انتظامی فرمانداری بندرگز، از جمله سوابق سرپرست جدید فرمانداری کردکوی است.

نخستین بانوی فرماندار گلستان در دولت وفاق ملی منصوب شد

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانداری گلستان دولت وفاق ملی شهربانو برهانی گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا