چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
238798
دوشنبه 1403/11/08 ساعت 11:35
دو انتصاب جدید در استانداری گلستان
گلستان

دو انتصاب جدید در استانداری گلستان

با حکم استاندار گلستان، فرمانداران جدید شهرستان های گنبدکاووس و کلاله منصوب شدند.

با حکم‌ استاندار گلستان سلیمان هاشمی به عنوان سرپرست فرمانداری گنبد کاووس و محمود سالاری به عنوان سرپرست فرمانداری کلاله منصوب شدند .

پیشتر مهدی دهرویه فرماندار گنبد کاووس و فرهاد شیبک فرماندار کلاله بودند.

سلیمان هاشمی در دولت سیزدهم فرماندار شهرستان آق‌قلا بود.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانداری گلستان استانی-اجتماعی شهرستان « آق‌قلا مهدی دهرویه
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا