چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
265388
دوشنبه 1404/09/24 ساعت 11:10
قاسمی: ساعت کاری در مازندران از اول دی ماه تغییر می‌کند
مازندران

قاسمی: ساعت کاری در مازندران از اول دی ماه تغییر می‌کند

ساری - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران‌ گفت:به منظور بهینه‌سازی مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه برق و گاز، ساعت کار دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها از اول دی ماه تغییر می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی قاسمی طوسی افزود: به منظور بهینه‌سازی مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه برق و گاز، ساعت کار دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، شهرداری‌ها و بانک‌های استان از ابتدای دی‌ماه تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۵ تغییر کرده است.

به گفته وی، ساعت کاری جدید تمامی این نهادها از ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر خواهد بود و لازم است مدیران و کارکنان برای رعایت این تغییر برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

وی افزود: این تصمیم در راستای مدیریت بهینه مصرف انرژی در فصل سرد سال اتخاذ شده و هدف آن کاهش فشار بر شبکه‌های برق و گاز و جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی است.

معاون استاندار همچنین تاکید کرد که اطلاع‌رسانی کامل به شهروندان و دستگاه‌های اجرایی انجام شده و تمامی نهادها موظف به اجرای دقیق این برنامه هستند تا بهره‌وری انرژی در استان افزایش یابد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری مازندران تغییر ساعت کاری عیسی قاسمی طوسی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا