چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
265656
چهارشنبه 1404/09/26 ساعت 10:58
رئیس کمیته امداد: 300 یتیم گلستان صاحب خانه شدند
گلستان

رئیس کمیته امداد: 300 یتیم گلستان صاحب خانه شدند

گرگان-رئیس کمیته امداد کشور، از آغاز پروژه 300 واحد مسکونی برای یتیمان و نیازمندان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمرتضی بختیاری، صبح چهارشنبه در کلنگ‌زنی ۳۰۰ واحد مسکونی برای یتیمان و نیازمندان استان اظهار کرد: با همکاری استاندار، معاونان، نمایندگان مجلس و مدیران کل استان، زمین‌های مورد نیاز شناسایی و تغییر کاربری شده‌اند. بالغ بر ۱۸۵ هکتار زمین تا کنون تغییر کاربری یافته و مابقی تا پایان سال آماده خواهد شد.

بختیاری افزود: این پروژه در مدت دو ماه اجرا شد، در حالی که معمولاً چنین پروژه‌هایی به سه سال زمان نیاز دارد. همچنین بیش از هفت هزار قطعه زمین برای طرح نهضت ملی جوانی جمعیت آماده‌سازی شده است.

رئیس کمیته امداد تأکید کرد: اولویت در تخصیص واحدهای مسکونی با یتیمان و فرزندان نخبه استان است تا در محیطی امن و پایدار رشد کنند.

وی در پایان اظهار کرد: پروژه‌های مشابه با هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و کمیته امداد در سایر نقاط استان ادامه خواهد داشت تا خدمات حمایتی به محرومان افزایش یابد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
سید مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی گرگان گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا