سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران :
ظرفیت حضور تماشاگران در دیدار نساجی-پرسپولیس افزایش نمی یابد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: تمام برنامه ریزیهای امنیتی دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه وطنی قائمشهر بر مبنای حضور 6 هزار تماشاگر است و به هیچ عنوان فردی بدون بلیت نمیتواند به برای دیدن مسابقه به ورزشگاه بیاید و این تعداد افزایش نمی یابد.